OB67.5 patch előzetes – Hotfixek

0
423
views
Még nincs értékelve

Oké, tudom, hogy mire gondoltok. Mi ez az OB67.5-ös kiírás? Hotfixnek érkezett, de HiRez Chris és csapata további ötletekkel jött elő. Többet és jobbat akartak.

Ezért kicsit változtattunk a hősök egyensúlyán, hogy jobb legyen a balance. Javítottunk a felhasználói felületen, és kijavítottunk pár hibát.

Így lett a Hotfix#1-ből : OB67.5

Megjegyzés: A konzolosoknál minden egyszerre jön majd (66+67).


VIP

  • Új tárgyak a VIP Boltban
    • Terminus Jottun Csomag
    • Strix Infiltrator Csomag

ÁLTALÁNOS/HIBA JAVÍTÁSOK

Általános

  • Kijavítottunk egy ritka hibát, ahol a játékosok választhattak más Talentet és Loadoutot, miután visszacsatlakoztak a meccsbe.
  • Kijavítottunk egy ritka hibát, ahol a 32 Bit-es gépeknél összeomlott a játék.
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol a Felfedés mechanika nem aktiválódott rendesen Vakításon keresztül.
    • Fejlesztői megjegyzés: Továbbdolgozzuk a Felfedés mechanikát, és az OB68 keretein belül frissítünk majd rajta.
  • A Tutorial mostantól nem irányítja a játékosokat a Ládákhoz, miután be lett az fejezve
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékosok kis időreláthatatlanul éledtek újra.
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékosok teljesen láthatalanok maradtak.
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékosok félig láthatatlanok maradtak.

FELHASZNÁLÓI FELÜLET

  • Kijavítottunk egy hibát, ahol a játékosok nem tudták előhozni a Halál Összefoglalót, ha a Képességsor nem volt középen.
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol au Ulti meghallgatása gomb nem működött a Champions Abilities menüben.
  • Kijavítottunk egy hibát, ahol néhány képesség ki volt vágva a Champions Abilities menüben.
  • Eltüntettük a megvásárlás gombot a Frostmare Mount és Zhin Barbarian Skin mellől.
  • Frissítettük a Paladins logót a Bejelentkezési képernyőn.
  • Frissítettünk pár régi UI (felhasználói felület) leíráson.
  • Felújítottunk pár régi töltés közbeni tippet.
  • Hozzáadtunk egy időtúllépés üzenetet arra az esetre, ha a Loadoutot nem sikerül iportálni.
  • Újra engedélyeztük az Import gombot a Loadoutoknál.
  • Frissítettük az első győzelemért játó kiírás, hogy pontosan leírja, hogy mennyi Gold jár érte.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a meccs végén nem volt pontosan kiírva a játékosok tárgyai és a meccs közben kapott Credit.

EGYENSÚLY

Fejlesztői megjegyzések: Néhány sebességet adó kártyát átdolgoztunk, mert ezek a hősök túl nagy végsebességet értel el. Moji túl jól teljesített, ezért megemeltük a töltési időket a Scamper és a Magic Barrier képességén. Folytatjuk a fejlesztést, és próbáljuk megkeresni a megfelelő egyensúlyt hozzá. 

Hősök

  • Lex
    • Assail (Kártya)
      • {8|8}% -> {5|5}% mozgási sebességet biztosít az In Pursuit használata közben.
    • Conditioned (Kártya)
      • {5|5}% -> {3|3}% mozgási sebességet biztosít.
    • Inescapable (Kártya)
      • {7|7}% -> {5|5}% mozgási sebességet biztosít, amikor 60 egységnyire vagy a Retribution célpontodtól.

 

  • Lian
    • Divine Right (Kártya)
      • {10|10}% -> {5|5}% mozgási sebességet biztosít 2 másodpercre  -> 3 másodpercre Grace használata után.
    • Highborn (Kártya)
      • {5|5}% -> {3|3}% mozgási sebességet biztosít.
    • Signet Ring (Kártya)
      • {10|10}% -> {7|7}% mozgási sebességet kap biztosít 3 másodpercre Presence után.

 

  • Moji
    • Scamper (Képesség)
      • Megnövelt töltési idő: 5 másodpercről -> 7 másodpercre
    • Magic Barrier (Képesség)
      • Megnövelt töltési idő: 7 másodpercről -> 10 másodpercre
  • Skye
    • Dissipate (Kártya)
      • {15|15}% -> {10|10}% mozgási sebességet biztosít 3 másodpercre amikor belép a Smoke Screen-be.
    • Ninja (Kártya)
      • {8|8}% -> {5|5}% Bónusz mozgási sebességet biztosít a Hidden használata alatt.
    • Slip Away (Kártya)
      • {5|5}% -> {3|3}% harcon kívüli mozgási sebességet biztosít.
    • Victory Rush (Kártya)
      • {15|15}% -> {10|10}% mozgási sebességet biztosít 12 másodpercre -> 8 másodpercre miután gyilkosságot szerzel.

Kérlek értékeld