OB54 patch előzetes – Jég és fegyverropogás

251
views
Még nincs értékelve

Újabb hős tűnt fel a színpadon, ám ő nem csak a rivaldafényt, hanem a csatatereket is magáénak követeli. Ezenkívül számos újítás is érkezik majd hozzánk, amik kicsit ismét csak felkavarják a Paladins világát. Lássuk, hogy ezúttal mit tartogat nekünk ez a frissítés!

ÚJ HŐS: Lian,  az Aico Ház leszármazottja

  • Role: Damage
  • Életerő: 2000
  • Képességei:
    • [BEG] Heirloom Rifle
      • Egy puska, ami éveken keresztül öröklődött a nemesi ház örökösei között. 400 sebzést okoz 0,45 másodpercenként közepes hatótávolságon.
    • [JEG] Valor
      • Egy feltöltött lövést ad le és minden szemben lévő ellenségre 400-at sebez.
    • [Q] Presence
      • Feltölti a fegyvered 0,5 másodperc alatt, majd egy nagy hatótávolságú lövést ad le, ami áthalad az ellenségeken és 800 sebzést okoz nekik.
    • [F] Grace
      • Egy gyors kitérés abban az irányban, amerre haladsz és lead egy lövést, ami 400-at sebez a hozzád legközelebbi ellenségre, abban az irányban, amerre célzol.
    • [E] Enlightenment – Ultimate
      • Megidézed a nemesi vérvonalad erejét, hogy sebzés és CC ellenálást kapj 1 másodpercig, majd lead egy erőteljes lövést, ami átmegy az ellenségeken és 1600 sebzést okoz nekik. Minden egyes ellenség megölése után 50% töltést ad vissza az Ultimate képességedhez.
  • Legendary kártyái
    • Eminence [Alapértelmezett]
      • [Presence] A Presence maximum 50%-al több sebzést okoz 100 lábon keresztül és a visszatöltési ideje 4 másodperccel csökken.
    • Alacrity
      • [Grace] A Grace mostantól minden ellenséget sebez, nem csak egyet és a visszatöltési ideje csökken 1 másodperccel.
    • Precision
      • [Rifle] 10%-al több sebzést okoz a puskalövés és a Grace használata 8 lőszert ad.
  • Kártyái
    • Noble Crest
      • [Páncél] 50/100/150/200 életerőt ad.
    • Inheritance
      • [Páncél] Az ölések csökkentenek minden visszatöltési időt 10/20/30/40%-al.
    • Highborn
      • [Páncél] 5/10/15/20%-al nagyobb mozgási sebességet biztosít.
    • Superiority
      • [Páncél] Nem lassíthatnak 50/60/70/80% alá.
    • Eagle’s Emerald
      • [Valor] A fejlövések csökkentik a Valor visszatöltési idejét 1/2/3/4 másodperccel.
    • Revitalizing Gem
      • [Valor] Gyógyít rajtad 30/60/90/120 életerőt minden Valorral eltalált ellenség után.
    • Swift Jade
      • [Valor] Csökkenti a Grace visszatöltési idejét 0,5/1/1,5/2 másodperccel minden Valorral eltalált ellenség után.
    • Shining Topaz
      • [Valor] A Valor kijelöli az eltalált ellenségeket 1/2/3/4 másodpercre.
    • Signet Ring
      • [Presence] Ad 10/20/30/40% mozgási sebességet 3 másodpercre ha a Presence-t használod.
    • Royal Seal
      • [Presence] A Presence csökkenti a gyógyulást 50%-al 1/2/3/4 másodpercre.
    • Heraldry
      • [Presence] Minden Presence-el eltalált ellenség csökkenti a visszatöltési időt 1,5/3/4,5/6 másodperccel.
    • Present Arms
      • [Presence] Gyógyít 75/150/225/300 életerőt a Presence használata után.
    • Heir to the Throne
      • [Grace] A Grace alatt 10/20/30/40%-al gyorsabban mozogsz.
    • Bloodline
      • [Grace] Gyógyít 50/100/150/200 életerőt a Grace használata után.
    • Divine Right
      • [Grace] 10/20/30/40%-al gyorsabban mozogsz 2 másodpercig a Grace használata után.
    • Manifest Destiny
      • [Grace] Növeli a Grace távolságát 8/16/24/32%-al.

JÁTÉKMÓDOK

  • Általános
    • A játékosok most már a felhasználói fiók 13. szintje után is kaphatnak jutalmat a gyakorló meccsekért.
  • Onslaught
    • A csapatok hosszabb újraéledési időt kapnak annak függvényében, hogy mennyi pontjuk van az ellenféléhez képest.

ÁLTALÁNOS

  • Meccs szoba fejlesztések
    • Lehetőség van venni és feltenni kollekciókat.
    • Hozzáadva a kiválasztott pálya előnézete.
  • Újabb vásárlási értesítések hozzáadva az Activity Center-hez. Pl. Realm pack és jutalomládák.
  • Hozzáadva újabb szűkítések a hősökhöz a Store-ban.
  • Hozzáadva egy újabb beállítási lehetőség: Toggle Zoom.
    (Options –> Gameplay –> Toggle Zoom)
  • Általános hibajavítások
    • Javítva egy hiba, amikor más játékosok hős választása után nem engedett átváltani a hős előnézetről.
    • Javítva egy hiba, ahol a 7-Day Booster pontatlan lejárati időt mutatott.
    • Javítva egy hiba, amikor a Mastery Skin megvétele után nem engedte feltenni a Champion Overview-ban.
    • Javítva egy hiba, ahol egy hős megvétele után még mindig zároltnak tüntette fel a rendszer.

KINÉZETEK

Lian

  • Viridian (Common)
    • Hős kinézet
    • Fegyver
  • Peridot (Common)
    • Hős kinézet
    • Fegyver
  • Dusk (Uncommon)
    • Hős kinézet
    • Fegyver
  • Egyéb
    • Hang pakk: Lian
    • Emote: Condemn
    • MVP: Nobility

 

Tyra

Inara


ANNOUNCER PACKS

  • Drybear
    • Növelve az ára 1 aranyról 200 kristályra.

GAZDASÁG ÉS FEJLESZTÉS

“Jelenleg a kártyák túlságosan is nehezen megszerezhetőek. Mindig is az volt a célunk, hogy jelentőségteljes karakterfejlődést biztosítsunk a Paladins játékosoknak, de hallgatunk a visszajelzésekre és folyamatosan figyeljük az adatbázisainkat is, amik alapján egyértelmű, hogy a kártyák feloldásához szükséges idő rettentő hosszú. Ez a frissítés egy új szögből fogja megközelíteni ezt a problémát. A játékosok több ládát fognak szerezni és olcsóbbak lesznek a kártyák is (a duplikált kártyákért járó értékek csökkentése nélkül). Új utak az Essence szerzéshez és 60%-al megnövelt heti küldetésért járó arany jutalom. Az egészséges gazdaság és a kiegyensúlyozottság érdekében, a kinézetek és hős árak drágulnak majd.”

  • Radiant Chest-ből nyerhető kinézetek esélye
    • Növelve a Radiant Chest-ből kapható kinézetek nyerési esélye 33%-al.
  • Az  1. és 50. szint közötti szintekhez szükséges tapasztalati pontok mennyisége csökkentve lesz.
    • Eddig nagyjából 1 millió tapasztalati pont volt szükséges minden szinthez a 30. szint elérése után. Most, ez a határ kitolódott az 50. szintig, tehát csak az 50. szint elérése után stagnál majd úgy, hogy minden egyes szinthez 1 millió tapasztalati pont lesz szükséges.
    • Ennek eredményeképp, majdnem minden játékos egy megnövelt szintet fog látni, mivel a szintekhez szükséges tapasztalati pont csökkentése magasabb szintet fog eredményezni.
  • Kártya készítés
    • Essence árak csökkentése
      • Legendary: 12,000 –> 10,000
      • Epic: 5,000 –> 4,000
      • Uncommon: 1,250 –> 1,000
      • Common: 500 –> 350
  • Napi bejelentkezési bónusz
    • 250 essence a 4. napon (350 arany helyett)
    • 500 essence az 5. napon (500 arany helyett)
    • 1,000 essence a 6. napon (15 kristály helyett)
  • Heti küldetésekért járó jutalmak növelése és Essence-el való kiegészítése
    • Cry Havok!
      • 1250 arany jutalom, Játssz 5 meccset egy Damage hőssel.
    • Hold the Front
      • 1250 arany jutalom, játssz 5 meccset egy Frontline hőssel.
    • Blindsider
      • 1250 arany jutalom, játssz 5 meccset egy Flank hőssel.
    • Never say Die
      • 1250 arany jutalom, játssz 5 meccset egy Support hőssel.
    • Adventure Awaits
      • 1,000 essence jutalom, játssz 10 meccset.
    • Champion
      • 1,000 essence jutalom, nyerj 6 meccset.
    • Together, Indomitable
      • 1,000 essence jutalom, nyerj 4 meccset partiban.
  • Hős árak változásai
    • 7,500 aranyba kerülő hősök mostantól 12,500 aranyba kerülnek.
    • 5,000 aranyba kerülő hősök mostantól 7,500 aranyba kerülnek.
    • 4,000 aranyba kerülő hősök mostantól 5,000 aranyba kerülnek.
  • Common/Uncommon kinézetek árainak változása
    • Common hős kinézetek árai
      • Arany: 9500 –> 14250
      • Kristály: 75 –> 50
    • Common fegyver kinézetek árai
      • Arany: 4,750 –> 7,125
      • Kristály: 50 –> 25
    • Common Hang pakkok árai
      • Arany: 4,750 –> 7,125
      • Kristály: 50 –> 25
    • Uncommon hős kinézetek árai
      • Arany: 15,000 –> 22,500
      • Kristály: 100 –> 75
    • Uncommon fegyver kinézetek árai
      • Arany: 9,500 –> 14,250
      • Kristály: 75 –> 50

CHEST-EK

  • Közeleg a tél…júliusban!
  • A Festive Chest visszatért egy korlátozott ideig, ráadásul új hős és fegyver kinézetekkel!

PÁLYÁK

  • Teszt pálya forgatás
    • Tilted (Onslaught)
  • PÁLYA HIBA JAVÍTÁSOK
    • Javítva egy hiba a Frozen Guard-on, ahol a játékosok átláthattak egyes tereptárgyakon.

HŐSÖK

“Ebben a frissítéseben a Legendary kártyákra fókuszáltunk leginkább. Szép nagy választékunk van, de úgy gondoljuk, hogy egyes kártyák túl erősek, ha a többi választható opcióhoz mérjük őket. Egyes játékosok kifejtették, hogy az úgynevezett Ultra-mozgékony kártyák ellen frusztráló és egyáltalán nem élvezetes a játék. A mi leginkább szem előtt tartott értékeink a játékosok tapasztalatai az egyes hősökkel ÉS AZOK ELLEN is. Hisszük, hogy az erős és értékes Legendary kártyák fontosak, de az Ultra-mozgékony kártyák által keltett frusztráció nélkül. Most megragadjuk ezt a lehetőséget arra, hogy változtassunk és fejlesszünk pár kevésbé használt kártyán is. Néhány csak egy kis pluszt kap, de lesznek teljesen átdolgozottak is. A Legendary Rendszer attól lesz jó, hogy mindhárom választási lehetőség egy más, de mégis jó irányba változtatja a hősöket.”

Barik

  • Tinkerin (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Módosítja a fegyvert, ami egyetlen golyót ló majd ki, mely 650 sebzést okoz.

Fernando

  • Fireball
    • Lövedék sebessége növelve 140-ről 180-ra.
    • Csökkentve a visszatöltési ideje 9 másodpercről 6 másodpercre.
  •  Kártya
    • Hot Pursuit
      • Időtartama csökkentve 3 másodpercről 2 másodpercre.

Androxus

  • Általános
    • Javítva egy hiba a Steam Demon Kompressor fegyverkinézeten, amikor újratölt és a kamera ráközelít.
    • Javítva egy hiba, amikor a Demon Ult becsapódási effektje rosszul látszódott a sötét helyeken.
  • Dark Stalker (Legendary)
    • Átdolgozva
      • 30%-al több sebzést okoz a 40%-nál kevesebb élettel rendelkező hősöknek.
  • Revolver
    • Javítva egy hiba, ami lehetővé tette, hogy 901 sebzést okozzon fejlövés esetén néhány távolságnál.

Ash

  • Burst Cannon
    • A lövedékek automatikusan felrobbannak majd az ellenségek közelében és nem megy el mellettük.
  • Fortress Breaker (Legendary)
    • Növelve a pajzs mérete 50%-al.

Buck

  • Bounce House (Legendary)
    • Átdolgozva
      • A Heroic Leap 450 sebzést okoz és a landolástól számított 35 láb átmérőjű területen felüti az ellenfeleket.
  • Heroic Leap
    • Nem okoz sebzést innentől.
  • Ensnare
    • Növelve a sebzés bónusz 40%-ról 60%-ra.
  • Kártyái
    • Exhilarate
      • Növelve a sebzési mérete 25-ről 35-re.

Bomb King

  • Accelerant (Legendary)
    • Átdolgozva
      • A Grumpy Bomb 50%-al gyorsabban robban fel.
  • Demolition (Legendary)
    • Innentől nem csak a pajzsokat pusztítja el, de a Grumpy Bomb effektjét is megkapják az ellenségek a pajzsokon keresztül.

Cassie

  • Impulse (Legendary)
    • Csökkenti a Blast Shot visszatöltési idejét 2 másodperccel.
  • Big Game (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Miután meglősz egy ellenséget Disengage-el, a rákövetkező lövések az ellenfél maximális életének 5%-át sebzik rá 6 másodpercen keresztül.

Drogoz

  • W.Y.R.M. Jets (Legendary)
    • Csökkentett repülési sebesség 65%-ról 40%-ra.

Evie

  • Over the Moon (Legendary)
    • Átdolgozva
      • 20%-al több sebzés 2 másodpercig a Soar használata után.
  • Reprieve (Legendary)
    • Csökkentve a gyógyítása 600-ról 300-ra másodpercenként.
  • Teleport
    • Csökkentett értékek 25/50/75/100%-ról 10/20/30/40%-ra.

Grover

  • Vine
    • Javítva egy hiba, amikor lassabban mozogtál a Vine használata utána, mint a normális sebesség, ha kontrollerrel játszottál.
  • Ferocity (Legendary)
    • Növelve a sebzés módosítás 30%-ról 60%-ra.
  • Blossom
    • Többet nem gyógyít lehelyezhető dolgokat.

Lex

  • Magnums
    • Javítva egy hiba, amikor a kijelölt ellenfél sziluettjének színe nem változott meg a sebzést csökkenéssel együtt.
  • In Pursuit
    • Frissített leírás, ami tartalmazza a sebzést is.
  • Discovery (Legendary)
    • Átdolgozva
      • 20%-al nagyobb sebzést okoz a kijelölt célpontodnak és csökkenti a Retribution visszatöltési idejét 15 másodperccel.

Inara

  • Treacherous Ground (Legendary)
    • Innentől növeli a Warder’s Field hatótávolságát is 50%-al.
  • Tremors (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Csökkenti az Impasse visszatöltési idejét 80%-al, abban az esetben, ha nem pusztítják el.

Maeve

  • Cat Burglar (Legendary)
    • Átdolgozva
      • 30%-al nagyobbat sebez az első lövésed a Prowl után.

Mal Damba

  • Spirit’s Chosen (Legendary)
    • Mindegy, hogy van-e vagy nincs Mending Spirit a célponton, akkor is megkapja a bónuszt.
  • Wekonos Wrath
    • Átdolgozva
      • A Snake Toss 500 sebzést okoz.
  • Snake Toss
    • Innentől mindig 200 sebzést okoz.

Makoa

  • Leviathan (Legendary)
    • CC ellenállást biztosít az Ancient Rage alatt.

Pip

  • Acrobatics (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Weightless eltávolítja a CC-t és immunitást okoz annak minden effektjére.

Ruckus

  • Általános
    • Javítva egy hiba, amikor a fegyverek jelölései nem tűnnek fel a visszajátszásokban.
  • Overdrive
    • Maximum 30%-al több sebzést okoz, a hiányzó életerődtől függően.
  • Fuel Reserves
    • Átdolgozva
      • Növelve az Advance távolsága 7/14/21/28%-al.

Seris

  • Soul Orb
    • Remote Proximity Distance növelve 2,5-ről 3-ra.

Torvald

  • Direct Current (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Runic Blast innentől 500 sebzést okoz.

Tyra

  • Fire Bomb
    • Letehető dolgokra is sebez innentől.
  • Hunting Party
    • Növelve az értéke 15%-ról 25%-ra.

Zhin

  • Counter
    • Javítva a hiba, amivel képes volt visszaverni Drogoz Combustible képességét.

Sha Lin

  • Planted
    • Frissített leírás, hogy a képesség fegyver támadásnak számítson.
  • Desert Shadow (Legendary)
    • 30%-al nagyobb sebzést ad, ami megtöri a láthatatlanságot.
  • Shifting Sands (Legendary)
    • Átdolgozva
      • Visszaállítja a Planted visszatöltési idejét, amikor megölsz egy ellenfelet.

Mentés

Kérlek értékeld