Damage ‘fall off’ ismertető

2
177
views
Még nincs értékelve

A korábbi patch leírásokban már többször is említve volt ez a kifejezés, de konkrét magyarázat, hogy valójában ez mit is jelent, egyelőre nem született.

Vegyünk egy példa hőst…legyen Androxus. A damage range, avagy a sebzési hatótávolság három részből áll.

  • A fall off zóna
  • A legjobb hatótáv
  • A legrosszabb hatótáv

 

A képen az ’X’ jelöli a hős aktuális tartózkodási helyét. A zöld körön belül van a legjobb hatótáv. A piros és zöld kör között a fall off zóna található, a piroson kívül pedig a legrosszabb hatótáv.

A különböző körök távolságait a Paladins lábban (ft) vagy egységben határozza meg.

A könnyebb megértés érdekében legyen Androxus legnagyobb elérhető sebzése 100.
A zöld körön belül, avagy a legjobb hatótáv, ahol Androxus elérheti a maximális sebzését, avagy a 100-at. Ez azt jelenti, hogy az ellenfélnek a zöld körön belül kell lennie, hogy a legnagyobb sebzést osszuk neki.

A fall off zónában figyelembe kell venni egy ún. fall off szorzót. Ez a szorzó azt határozza meg, hogy mennyivel csökken a sebzése az adott zónában. Ezt szokták százalékban, illetve szorzószámmal is jelölni.
A kék és lila pont két ellenfél helyét jelölik. A kék pontnál a falloff szorzó 0,9 (vagy 90%). Ez azt jelenti, hogy Androxus 90-et fog erre a hősre sebezni. A lila pontnál viszont 0,2 a szorzó (vagy 20%). Tehát Androxus sebzése a lila ellenfélre csak 20 lesz.

A fall off szorzóját szokás egyetlen számmal is megadni, amit a piros körön ér el a hős. Ha azt látjuk, hogy Androxus fall off szorzója 0,1 azt jelenti, hogy a fall off zónában leadható sebzés 100-ról 10-ig lineárisan csökken.
A fall off zónán kívül, tehát a legrosszabb hatótávon Androxus minden hősre csak 10 sebzést tud osztani.

Általában azon hősök esetében beszélünk damage fall off-ról, akik hitscan képességekkel rendelkeznek, avagy a lövedékeik a kattintás pillanatában célba érnek, mint a példa szerint bemutatott Androxus is.
Az AoE sebző, vagyis területsebző hősök esetében a fall-off a lövedék becsapódás helyétől számolandó.
Játék közben több tényező is befolyásolja a kiosztott sebzést, így nem a pontos eredményeket látjuk. Fontos tényezők a hős képességei, vásárolt Itemek, loadout összeállítás stb.

Kérlek értékeld

2 HOZZÁSZÓLÁS