Kipróbáltuk – OB41

0
140
views
Még nincs értékelve

2017.01.16-án, hétfőn hosszú várakozás után végre elérhetővé vált a Paladins Open Beta 41-es sorszámú frissítése. Sajnos nagyon sok játékosnál hibákkal együtt érkezett, és a szerverek sem működtek megfelelően aznap délután, de amit csak lehetett kipróbáltunk.

Belépés után egyből szembetűnt a heti küldetések fül, ami feltűnően jelzi, hogy még 3 befejezetlen feladatom van a héten. Megnyitottam, nézzük milyen küldik vannak? Könnyűek. Olyannyira, hogy ezeket akár 1 nap alatt lehet teljesíteni, és 2400 arannyal leszel gazdagabb.

Indítsunk hát egy Custom Game-t, Stone Keep pálya kiválasztás.
Mint mindenki mást, engem is az új pálya érdekel a leginkább, hisz ebben a patch-ben ez a legnagyobb fejlesztés. A spawn egyszerű, nincs túlbonyolítva, benne elhelyezve valami emelő szerkezet és mint minden normális ember én is próbáltam felugrálni, amire csak lehet. Majd a visszaszámlálás befejeződött..3..2..1..kinyíltak a spawn kapui.

Első benyomásom: “Azta, ez rohadt szép.”
A második pedig: “Azta, ez tényleg rohadt szép!”

A korábban bemutatott képek nem hazudtak, valóban lenyűgöző vizuális világot teremtettek az alkotók. Egy tavaszias hangulatú kastély, varázslatos környezettel. Felépítése elsőre kissé bonyolultnak tűnik, de hamar meg lehet szokni. A korábbi mapoktól eltérően itt több fal van, sok helyen a szintekre is oda kell figyelni. Ezen a pályán nem csak Drogoz támadhat fentről. Később bátran belevágtunk egy Competitive meccsbe, pont ezen a pályán kaptunk helyet. Kinessa-val voltam és azt kell mondjam, meglepően jól teljesít ez a karakter ezen a pályán. Rengeteg olyan helyet lehet találni, ahonnan célba lehet venni a főbb pontokat. Labirintusszerű felépítése még taktikusabb játékstílusra ösztönöz. Még annyi tűnt fel, hogy talán a Payload útja rövidebb, mint más mapokon.

Az új Ying skin érdekes lett. Szépnek szép…de nem egy hatalmas átalakítás, és nem is olcsó, ugyanis csak Genie Chestből nyitható, ami 100 kristályba kerül.

A test mapok-ról sem szeretnék regényt írni. Textúra nélkül nem az igazi. A teljes játékélményt majd a kész pályákkal lehet csak átélni. Kíváncsian várjuk.

A hősök kiegyensúlyozása viszont megosztja a véleményeket. Hatalmas pozitívumként említeném meg a supportok felé tett hatalmas lépést, miszerint az Ultijuk aszerint töltődik, minél többet healelnek. Ez egy nagyon hasznos frissítés és valószínűleg nem kis hatással lesz a meta változásaira. Ebben a frissítésben Barik, Grohk, Skye és Tyra kaptak buffot. Elsőre szokatlan lehet, de okkal lettek erősebbek.


A cikk írása közben kapott is egy hotfixet a játék a fellépő hibák javítása érdekében.

  • Megoldották a Mac klienseken keletkező crash problémát.
  • A Test Mapok nevével kapcsolatos hibákat kijavították.
  • A Cauterize item hibáit javították ki.
  • Skye ulti mutatójában fellépő hibát javították ki.
  • Dupla hősválasztással kapcsolatos problémákat orvosolták a Custom >Stone Keep mapon.
  • A Ranked Leadborder rosszul mutatta a besorolást.
  • Javítva, az Itemek abc sorrendben voltak felsorolva.
  • Javítva Grohk Healing Totem-e helytelenül mutatta a heal értékeket.
  • Javítva a kezdőképernyőn fellépő navigációs problémák gamepadon.
  • Javítva, a Genie Chest leírása nem volt megfelelő.
  • Javítva, a Founder’s Pack megvásárlásakor duplán mutatta a megvásárolt üzenetet.

Kérlek értékeld